środa, 23 lipca 2014

Sportowa torba

   
Hej! W dzisiejszym wpisie sportowa torba z Avonu. Zapraszam :)
Mieliście kiedyś taką sytuację, że pomimo tego, że staraliście się komuś i robiliście coś dla jej dobra
nie wyszło Wam? Powiedzieliście komuś coś w dobrej wierze a ta osoba stwierdziła, że ją  atakujecie?  Teraz zdaję sobie sprawę z tego, że należ uważać w jaki sposób pomagamy  innym  bo możemy bardziej zaszkodzić niż pomóż. Moim zdaniem szczerość jest bardzo ważna ale należy umieć ją w odpowiedni sposób powiedzieć drugiej osobie.

A teraz poruszę trochę inny temat, troszkę mniej psychologiczny a mianowicie torba z Avonu. Dzisiejsza notka została poświęcona koralowo-szarej torbie, w której się zakochałam od pierwszego wejrzenia.  Pierwszy raz zobaczyłam ją kilka katalogów temu, kiedy zostałam konsultantką był to mój pierwszy katalog współpracy z Avonem i  nie posiadałam funduszy, żeby sobie ją zamówić więc czekałam. Moje marzenie przywiózł do mnie kurier ok 2 tygodnie tamu i teraz nie wyobrażam sobie wakacji bez tej torby. Zamówiłam sobie tą torbę żeby nosić w niej wszystkie moje przybory fryzjerskie, ponieważ jest ona bardzo duża i posiada dużo kieszonek, okazało się że jej zastosowanie jest teraz inne zabieram ją ze sobą na basen, nad jezioro, na piknik czy na siłownie. Torba ta ma długi, regulowany pasek oraz dwa mniejsze uchwyty, ma kieszonkę na buty i schowek na telefon oraz siateczkę z jednej strony torby. Sądzę, że do końca wakacji będzie służyć mi za torbę plażową :P 




Co myślicie o moim zakupie? To już wszystko w dzisiejszym wpisie. Buziaki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz