wtorek, 17 marca 2015

Co jest zawsze w mojej torebce ?

   
Hej dziewczyny! Dzisiaj coś co zawsze mam w swojej torebce. Zapraszam.


Dzisiaj przychodzę do Was z rzeczami które zawsze mam w swojej torebce, rzeczy z którymi się nie rozstaje. Rzeczy, które mam w swojej torebce mogą wydać się Wam dziwne i całkiem to rozumiem. Jak wyciągnęłam ze swojej torebki, to co w niej miałam i przemyślałam, to co zawsze w  niej noszę też wydało mi się to dziwne. Podstawową rzeczą, która jest w mojej torebce jest portfel, o którym pisałam wczoraj. Zapraszam do przeczytania wczorajszego wpisu. Następną rzeczą, którą zawsze mam w swojej torebce jest to kalendarz, bez którego nie ruszam się z domu. Jestem osobą, która lubi mieć wszystko zapisane i lubi organizować swój czas. Post o tym jak organizuję swój czas także znajdziecie na blogu. Jeżeli przeczytacie post o organizacji czasu, zrozumiecie dlaczego w swojej torebce mam zawsze zakreślacze i długopis. Zawsze w mojej torebce znajdziecie tusz oraz podkład. Aktualnie są to produkty z oriflame.  Jestem też osobą, która od pewnego czasu jest uzależniona od malowania ust i dbania o nie. W mojej torebce znajdziecie zawsze balsam oraz co najmniej jedną szminkę ( z reguły jest ich więcej). Oczywiście zawsze przy sobie mam też telefon, ale telefon mam z reguły w kieszeni od spodni, bardzo rzadko wkładam go do torebki ponieważ lubię mieć go pod ręką. 







To wszystko w dzisiejszym wpisie. A Wy jakiem rzeczy zawsze macie w swoich torebkach. Buziaki

2 komentarze:

  1. Ja się nie ruszam z domu bez telefonu, słuchawek i błyszczyka do ust :)

    OdpowiedzUsuń