niedziela, 8 marca 2015

Solutions BB


 Hej dzisiaj Solutions BB- podkład w kremie. Zapraszam!
W tym miesiącu jest to dopiero drugi post!!!!!! Przeraża mnie to, że mam tak mało czasu, żeby zaglądać tu częściej. Bardzo lubię pisać dla Was posty, zaglądać tutaj, czytać posty innych dziewczyn. Jest mi z tego powodu przykro, że nie mam tyle czasu na robienie tego co kocham. Mam ogrom nauki i bardzo dużo innego rodzaju obowiązków, z którym muszę sobie radzić i znaleźć na nie czas. Ciesze się bardzo, że idzie wiosna, czuje to, dzień jest coraz dłuższy przez to moja doba się wydłuża. Piękna pogoda, coraz cieplejsze dni sprawiają, że chce mi się żyć.
Dzisiaj krem BB firmy Avon. Moje odczucia na temat tego produktu są straszne. Nigdy więcej nie kupię produktu, jakiegokolwiek , który będzie miał coś wspólnego z  podkładem w kremie. Każda nastolatka, a przynajmniej w większości, ma tendencje do wyprysków większych lub mniejszych. Ja należę do tego typu nastolatek, które mają ich dosyć sporo więc pomyślałam, że jeżeli nie będę obciążać mojej skóry jej stan się poprawi. Niestety się myliłam. Produkt ten to matujący krem, ale tylko w teorii, matuję tylko max na godzinę, potem nie ma różnicy, skóra (przynajmniej w moim przypadku) strasznie się świeci. Najbardziej w tym produkcie przeraza mnie to, że żeby był jakikolwiek efekt naprawdę trzeba go nałożyć w sporej ilości. Jeżeli mam być szczera, nigdy więcej go nie kupie, nawet nie mogę pozbyć się tego opakowania. 




Miałyście jakąś styczność z tym produktem? Jestem bardzo ciekawa Waszej opinii. Miłego dnia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz