niedziela, 1 marca 2015

Tusz Avon Gig i Daring

Hej dziewczyny! Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją tuszu! Zapraszam.
Na samym początku chciałam Was przeprosić, że było mnie tu ostatnio mało, ale miałam ferie i postanowiłam odpocząć. Ciesze się, że miałam możliwość do odpoczynku. Muszę przyznać, że im mniej mam zadań do zrobienia w ciągu dnia, tym mniej robię, jestem mniej zorganizowana. Dzisiaj ruszam do szkoły i wracam do Was z nowymi postami, nową i duża ilością pozytywnej energii. Do szkoły idę dopiero na godzinę 13, autobus mam o 11 ciesze się, że będę mogła zobaczyć się z koleżankami z klasy. Moi drodzy, teraz do rzeczy. 
Dzisiaj przychodzę do Was z moją małą opinią dotyczącą tuszu z firmy Avon. Na chwile obecną, ten tusz jest moim ulubionym tuszem, z tej firmy. Tusz podkręca rzęsy, wydłuża i co mnie bardzo cieszy pogrubia moje rzęsy. Moje rzęsy są bardzo długie, niestety są bardzo cieniutkie dlatego tusz u mnie sprawdził się świetnie. Minusem tego tuszu jest to, że bardzo ciężko się go zmywa, przynajmniej w moim wypadku jest to minus. 





To wszystko w dzisiejszym poście, ciesze się, że mogłam do Was wrócić tak pozytywnie nastawiona. Buziaki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz