wtorek, 17 marca 2015

Gadżety kobiety- portfel



Hej dziewczyny! Gadżet, który każda kobieta powinna mieć. Zapraszam.

Dzisiaj przychodzę do Was z gadżetem, który każda kobieta powinna mieć. Jest to portfel, który jest bardzo praktyczny. Zacznę od tego, że w zeszłym roku na imieniny od mojej chrzestnej dostałam prezent. Na samym początku myślałam, że jest to jakiś notes, ponieważ tak właśnie wyglądał. Po rozpakowaniu prezentu okazało się, że jest to portfel. Portfel ten jest bardzo praktyczny i bardzo go lubię ponieważ, z środka portfela można wyciągnąć środek. Część portfela, która ma kieszonkę z pieniędzmi i część na karty i inne dokumenty. Wygląda to tak jak na zdjęciach. 


   


W środkowej części portfela trzymam pieniążki z boku natomiast bilet miesięczny (normalnie mam kartę i tylko muszę ją doładowywać, ale w tym miesiącu jej zapomniałam i mam drukowany), prawo jazdy, dowód osobisty, kalendarzyk z oriflamę, kartę biblioteczną i inne karty. Z tyłu środkowej części tego portfela jest miejsce na np legitymację, którą tam mam. Tą wersję  portfela wykorzystuje jak biorę małą torebkę albo idę do szkoły, a w dużej torebce mam książki albo przybory na praktyki i nie mam za dużo miejsca.
Duża wersja tego portfela poza środkiem zawiera również przegrodę na zdjęcia, których zazwyczaj mam dużo, ale na potrzeby zdjęć wyciągnęłam je. Ma też jedną dużą przegrodę i kilka małych ma inne karty. Dużą wersje tego portfela używam kiedy nie mam czym zapchać miejsca w torebce a akurat mam ochotę na dużą torebkę. 
Moim zdaniem jest to bardzo praktyczny pomysł. Niestety, nie wiem gdzie ciocia kupiła ten portfel. Nigdzie nie widziałam takich portfeli a szkoda ponieważ moim zdaniem jest to super pomysł. Jeżeli będziecie miały okazję zakupić sobie taki portfel naprawdę polecam, ponieważ takie portfele są bardzo praktyczne. 

Widziałyście gdzieś takie portfele? Jeżeli tak dajcie znać kupiłabym sobie taki, ale w innych kolorach jeszcze. Co myślicie o takim portfelu? To wszystko dzisiaj buziaki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz