czwartek, 19 marca 2015

Mój numer 1


Witajcie! Dzisiaj podkład Ever Lasting Oriflame. Zapraszam!

Jakiś czas temu przyszła do mnie paczka z firmy Oriflame. W paczce, która przywiózł kurier był mój od dawna wyczekiwany produkt, którym jest podkład Ever Lasting. Pierwszą styczność z tym produktem miałam jakieś dwa lata temu, więc kiedy znowu znalazł się w moich rękach byłam bardzo zadowolona. Podkład ten został w mojej pamięci, ponieważ najbardziej ze wszystkich dotychczasowych podkładów spełniał moje wymagania. Koleżanka, od której zamawiałam ten podkład chodziła ze mną do klasy, niestety w momencie kiedy przeniosłam się do technikum straciłam z nią kontakt. Po tak długim czasie od mojego pierwszego opakowania tego produktu żaden podkład mu nie dorównał. Kolor podkładu jaki ja mam to fair nude, jestem z niego bardzo zadowolona, ponieważ koleżanka, która ma jaśniejszą cerę pomalowała się nim tez wyglądała bardzo naturalnie i nie było widać różnicy koloru. Kocham ten podkład za to, że maskuje moje niedoskonałość i mega cienie pod oczami. Kiedy na twarz nałożę tylko podkład trzyma mi się on ok 9h dzięki czemu nie muszę się martwić o to, żeby się co chwilkę poprawiać. Bardzo lubię go za to, że dobrze matuje na długi czas.




Jeżeli będziecie miały okazje przetestować ten produkt to polecam. Naprawdę warto. Buziaki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz