piątek, 20 marca 2015

Bouble Effect Mascara


Cześć! Dzisiaj moja nowa zdobycz. Zapraszam!


Dziewczyny miałyście już styczność z tuszem Bouble Effect Mascara The One z Oriflame? Jest to mój pierwszy tusz z tej firmy i jestem bardzo ciekawa jego efektów. Tusz ten zawiera ala dwie szczoteczki. Jedna ze szczoteczek służy do wydłużania rzęs natomiast druga do pogrubiania. Szczoteczkę pogrubiająca możecie zobaczyć na pierwszym zdjęciu natomiast szczoteczkę wydłużająca na drugim.  Kiedy odkręcimy pierwszą część tuszu widzimy szczoteczkę do wydłużania rzęs. Ja osobiście tą szczoteczkę wykorzystuje do wytuszowania dolnych i górnych rzęs oraz do przeczesania brwi.  Brwi przeczesuje tylko delikatnie, wtedy kiedy nie mam czasu zrobić sobie henny. Kiedy zakręcimy opakowanie i odkręcimy drugą szczoteczkę, jest to szczoteczka pogrubiająca. Szczoteczką pogrubiającą tuszuje tylko górne rzęsy. Magia dwóch szczoteczek polega na tym, że szczoteczka jest jedna. Głównie chodzi o to, że po wyciągnięciu pierwszej na szczoteczce zostaje mniej tuszu, dlatego mega wydłuża rzęsy, po wyciągnięciu drugiej zostaje więcej tuszu dlatego są one pogrubione. Na moich rzęsach osobiście się to sprawdza, ale nie uważam żeby był warty 23,90. Tusz trzyma się długo i bardzo trudno go zmyć płynem micelarnym. Gdyby ten tusz nie był w promocji, pewnie bym go nie zamówiła. A Wy co sądzicie o takim sposobie? Miałyście już styczność z tym tuszem? 




To wszystko na dzisiaj. Buziaki.

2 komentarze:

  1. Mam taki "podwójny" tusz z Bourjois. I o ile pierwsza szczoteczka jest naprawdę super, tak krok nr 2 to już tragedia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie miałam styczności z tuszem z Bourjois niestety :(

      Usuń