sobota, 21 marca 2015

Avon- mała kolekcja 5 torebek.


 Hej! Zainteresowane moją kolekcją torebek? Zapraszam.

Dzisiaj przychodzę do Was z moją kolekcja torebek z firmy Avon. W torebkach tej firmy zauroczyło mnie to, że są bardzo dobrze wykonane. Pierwszą torebkę kupiłam sobie ponieważ potrzebowałam czegoś praktycznego do szkoły, więc postanowiłam sobie zamówić tą czarną, którą widzicie na zdjęciach.  Do tej czarnej w zestawie była jeszcze mała torebeczka na długim pasku, którą można przypiąć do tej dużej. 




Wszystkie torebki, które nosiłam do tej pory do szkoły nie dawały rady ponieważ przy wszystkich urywały mi się uszy. Moja pierwsza torebka tej firmy była znakomita i noszę ją do tej pory ma ok roku i nic się z nią jeszcze nie stało. Bardzo dobra jakość tej torebki skłoniła mnie do kupienia sobie torby sportowej Avon. Torba sportowa służy mi także do szkoły, wykorzystuje ją w dni w które mam praktyki. Jest bardzo pojemna i jest bardzo praktyczna, jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej pisałam już o tej torbie na moim blogu.  Sportowa torba Avon.



 
Następną torbą jaką sobie kupiłam, była to torba, którą potrzebowałam na wakacje. Chciałam coś średniej wielkości i bardzo praktyczną. Urzekł mnie w niej kolor pasujący do wszystkiego i duża liczba przegródek.


Ostatnim zakupem z tej firmy jest to torebka, która urzekła mnie tym, że jest bardzo praktyczna. Fajne w tej torebce jest to, jako możecie zobaczyć na zdjęciach, że można zmieniać kolor klapki, ponieważ jest dwustronna. W bardzo prosty sposób i w dosłownie 2 minuty możemy zmienić wygląd torebki i dopasować ją do swojego ubioru.




Jestem bardzo zadowolona z jakości tych torebek, praktyczności i pomysłowości ich zrobienia. Myślę, że Avon bardzo przykłada się do produkcji torebek i tym powinien się zająć. Nie każda torebka tej firmy mi się podoba z wyglądu, ale te które ja mam naprawdę wykonane są z sercem. 

Uciekam korzystać z przepięknej pogody buziaki.

5 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ta torebka w wężową skórkę z pierwszego zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie taka mała Ci powiem :D hehe
    Zapraszam też do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubisz torebki? Rzuć okiem na nasze:
    https://www.facebook.com/mobagpl?ref=tn_tnmn

    OdpowiedzUsuń